Къде желаете да търсите

Какво желаете да търсите

Търсене в

Подредба

Намерени са 1421 резултата
B 66542
У 947, B 67141
Каталог "Книги"
Сборник по микроикономика
Тестове, задачи, въпроси (2001)
Зоя Младенова

Чети онлайн

ПВ 875
Каталог "Публикации на автори от ИУ" | Студия
ПОТРЕБИТЕЛСКА удовлетвореност и лоялност в циментовата индустрия
(2001)
Труфанка Якова; Екатерина Димова; Стоян Хадживеличков; Евгени Станимиров

Чети онлайн

У 948
Каталог "Книги" | Сборник с доклади
Икономиката и развитието на обществото
Сб. докл. от междунар. юбил. науч. конф., юни 2000 г. (2001 - 2002)
Т. 4. Секция VI. Икономика и социални процеси. Секция VII. Туризъм
Светла Ракаджийска

Чети онлайн

У 913
Каталог "Книги" | Учебник
Спортна анимация
[Учебник зa студентите на ИУ - Варна] (2001)
Петър Динев; Снежина Томова

Чети онлайн

B 76833
Каталог "Книги" | Книга
The Wealth of Knowledge
Intellectual Capital and the Twenty-first Century Organization (2001)
Thomas Stewart
ПВ 1123
Каталог "Публикации на автори от ИУ" | Статия
Оценка на икономичността на нововъведенията в жилищното строителство
(2001)
Тодор Райчев

Чети онлайн

ПВ 1123
Каталог "Публикации на автори от ИУ" | Списание
Относно оценката на качеството на часовниците
(2001)
Мария Желязкова

Чети онлайн

B 67365
Каталог "Публикации на автори от ИУ" | Доклад
Изследване на връзката между потребителската удовлетвореност и лоялност
(2001)
Труфанка Якова; Екатерина Димова; Стоян Хадживеличков; Евгени Станимиров

Чети онлайн

ПС 996
Каталог "Статии, стандарти, автореферати" | Списание
Loyalty to grocery stores in the Spanish market of the 1990s
(2001)
Carlos Flavian; Eva Martinez; Yolanda Polo
ПС 968
Каталог "Статии, стандарти, автореферати" | Списание
Entrenched Knowledge Structures and Consumer Response to New Products
(2001)
C. Moreau; Donald Lehmann; Arthur Markman
ПС 968
Каталог "Статии, стандарти, автореферати" | Списание
The Joint Spatial Representation of Multiple Variable Batteries Collected in Marketing Research
(2001)
Wayne DeSarbo; A. Freeman
ПВ 2007
Каталог "Статии, стандарти, автореферати" | Списание
The Three Virtues and Seven Deadly sins of Corporate Brand Management
(2001)
John Balmer
ПС 968
Каталог "Статии, стандарти, автореферати" | Списание
UNDERSTANDING What's in a Brand Rating
A Model for Assessing Brand and Attribute Effects and Their Relationship to Brand Equity (2001)
ПС 968
Каталог "Статии, стандарти, автореферати" | Списание
The Moderating Role of Commitment on the Spillover Effect of Marketing Communications
(2001)
Rohini Ahluwalia; H. Unnava; Robert Burnkrant
ПС 968
Каталог "Статии, стандарти, автореферати" | Списание
the Differential Impact of Goal Congruency on Attitudes, Intentions, and the Transfer of Brand Equity
(2001)
Ingrid Martin; David Stewart
ПС 968
Каталог "Статии, стандарти, автореферати" | Списание
The Value Relevance of Brand Attitude in High-Technology Markets
(2001)
David Aaker; Robert Jacobson
ПС 968
Каталог "Статии, стандарти, автореферати" | Списание
Do We Really Know How Consumers Evaluate Brand Extensions? Empirical generalizations Based on Secondary Analysis of Eight Studies
(2001)
Paul Bottomley; Stephen Holden
ПС 967
Каталог "Статии, стандарти, автореферати" | Списание
MARKETING
Comment tuer une marque sans perdre des clients (2001)
ПВ 2268
Каталог "Статии, стандарти, автореферати" | Списание
Ford's Driving Principles = Руководящие принципы компании FORD
(2001)
Nick Scheele