Къде желаете да търсите

Какво желаете да търсите

Търсене в

Подредба

Намерени са 356 резултата
Каталог "Публикации на автори от ИУ" | Статия
The Viral Effect on Brand Image in Fashion TikTok
(2025)
Vladimir Zhechev; Maria-Yoana Gercheva
B 77376 (3)
Каталог "Статии, стандарти, автореферати" | Доклад
Репозициониране на корпоративен бранд в банковия сектор = Repositioning in the Corporate Brand Image in the Banking Area
(2020)
Цветелина Димитрова

Чети онлайн

ПС 996
Каталог "Статии, стандарти, автореферати" | Списание
Bundling as a new product introduction strategy: The role of brand image and bundle features
(2009)
Shibin Sheng; Yue Pan
Каталог "Публикации на автори от ИУ" | Статия
The Impact of Brand Extensions on Brand Image Dilution Related to Nichemanship: An Example from Porsche in Bulgaria
(2013)
Vladimir Zhechev; Evgeni Stanimirov
ПС 996
Каталог "Статии, стандарти, автореферати" | Списание
The Role of Product Brand Image and Online Store Image on Perceived Risks and Online Purchase Intentions for Apparel
(2012)
Marine Aghekyan-Simonian; Sandra Forsythe
Каталог "Публикации на автори от ИУ" | Статия
Brand Positioning of Domestic Services in Australia
(2018)
Vladimir Zhechev; Evgeni Stanimirov

Чети онлайн

ПВ 1123
Каталог "Публикации на автори от ИУ" | Статия
Image Effects Resulting from Brand Extensions of Niche Automobiles
(2016)
Vladimir Zhechev

Чети онлайн

Каталог "Публикации на автори от ИУ" | Статия
Evaluation of Brand Identity of Bulgaria as a Tourist Destination
(2018)
Todor Dyankov; Viliyan Krastev; Krassimira Yancheva

Чети онлайн

ПС 996
Каталог "Статии, стандарти, автореферати" | Списание
Store brand and retail differentiation
The influence of store image and store brand attitude on store own brand perceptions (2003)
Colleen Collins-Dodd; Tara Lindley
Каталог "Публикации на автори от ИУ" | Статия
Factors Shaping Attitudes towards Niche Luxury Cars Resulting from Brand Extensions
(2016)
Vladimir Zhechev; Evgeni Stanimirov

Чети онлайн

Каталог "Публикации на автори от ИУ" | Статия
Agile Marketing Strategies: How to Transform the Customer-Brand Dynamics in Services
(2017)
Bistra Vassileva

Чети онлайн

Каталог "Публикации на автори от ИУ" | Статия
Measuring Brand Competitive Performance - a Focus on Ethical Brand Positioning
(2018)
Vladimir Zhechev

Чети онлайн

ПС 996
Каталог "Статии, стандарти, автореферати" | Списание
Modelling consumer responses to an apparel store brand: Store image as a risk reducer
(2009)
Veronica Liljander
ПС 1007
Каталог "Публикации на автори от ИУ" | Статия
Customer Experience with Tourist Brands - New Challenges After Pandemia
(2020)
Todor Dyankov

Чети онлайн

Каталог "Публикации на автори от ИУ" | Статия
Rethinking Integrated Marketing Communications - the Household Services Industry Perspective
(2019)
Vladimir Zhechev

Чети онлайн

ПВ 2443
Каталог "Публикации на автори от ИУ" | Статия
Some Aspects of Reputation Management in the Hospitality Business
(2017)
Snejinka Kadieva-Pancheva

Чети онлайн

EK 42
Каталог "Книги" | Сборник с доклади
Международна научна конференция по икономика, бизнес и мениджмънт
Дигитална трансформация, предприемачество и бизнес иновации : Сборник с доклади 26 - 27 септември 2024, Варна (2024)
Бистра Василева

Чети онлайн

EK 34
Каталог "Книги" | Сборник с доклади
Current Trends and Challenges for Forest-Based Sector: Carbon Neutrality and Bioeconomy
16th International Scientific Conference WoodEMA 2023, June 14th-16th, Prague, Czech Republic : Proceedings : [Електронен ресурс] (2023)

Чети онлайн

B 78035
Каталог "Публикации на автори от ИУ" | Доклад
Ремаркетинг на българската комуникационна практика в сферата на туризма
(2023)
Светла Ракаджийска; Боряна Сербезова

Чети онлайн