Къде желаете да търсите

Какво желаете да търсите

Търсене в

Подредба

Намерени са 1367 резултата
ПВ 2443
Каталог "Публикации на автори от ИУ" | Статия
Innovation Policies and Mechanisms Used for Stimulating the Innovations in the Five Leading African Countries
(2021)
Plamen Pavlov

Чети онлайн

Каталог "Публикации на автори от ИУ" | Доклад
CBDC choices
(2021)
Anita Atanassova Yotova

Чети онлайн

B 77721
Каталог "Публикации на автори от ИУ" | Доклад
По някои въпроси за защита на личните данни в трудовата книжка
(2021)
Андрияна Андреева; Марияна Ширванян

Чети онлайн

ПС 1083
Каталог "Публикации на автори от ИУ" | Статия
Improving Access to Finance for Agricultural Holdings as a Factor for the Sustainability of Agricultural Financing in Bulgaria
(2021)
Damyan Kirechev

Чети онлайн

B 77721
Каталог "Публикации на автори от ИУ" | Доклад
Надграждане на банковия софтуер - генериране на декларации по GDPR
(2021)
Юлиан Василев

Чети онлайн

Каталог "Публикации на автори от ИУ" | Статия
Projects Management in Technology Start-ups for Mobile Software Development
(2021)
Pavel Petrov; et al.

Чети онлайн

ПС 1007
Каталог "Публикации на автори от ИУ" | Статия
COVID-19 as a Triggering Event in the Goodwill Impairment Testing
(2021)
Atanas Atanasov

Чети онлайн

Каталог "Публикации на автори от ИУ" | Доклад
Non-Financial Information Reporting After 2016 for the Example of Bulgarian Greenhouse Gas Emitters
(2021)
Tsvetomir Manolov

Чети онлайн

ПВ 875
Каталог "Публикации на автори от ИУ" | Студия
Агенциите за кредитен рейтинг - значимост, представяне и перспективи
(2021)
Димитър Рафаилов

Чети онлайн

Каталог "Публикации на автори от ИУ" | Доклад
Sustainable Use of Wooden Packaging as Part of the Circular Economy of Bulgaria
(2021)
Velichka Marinova; Antoaneta Stoyanova; Damyan Kirechev

Чети онлайн

ПС 1007
Каталог "Публикации на автори от ИУ" | Статия
Public Subsidies - a Condition Sine Qua Non for the Energy Sector in Bulgaria?
(2021)
Svetlana Gercheva

Чети онлайн

EK 16
ПС 1007
Каталог "Публикации на автори от ИУ" | Статия
Transformations of the Marketing mix in Conditions of the New Digital Reality
(2021)
Violeta Peteva Laskova

Чети онлайн