Къде желаете да търсите

Какво желаете да търсите

Търсене в

Подредба

Намерени са 1341 резултата
B 76111
Каталог "Статии, стандарти, автореферати" | Доклад
Културни дилеми в ресторантьорския бизнес
(2015)
Даниела Попова

Чети онлайн

У 1548
Каталог "Книги" | Монография
Иновативни модели за кръгова икономика
[Монография] (2018)
Теодоро Галучи

Чети онлайн

У 1330
Каталог "Книги" | Монография
Банковите бизнес модели
Поуки от миналото и визии за бъдещето (2011)
Стефан Вачков

Чети онлайн

ПВ 875
Каталог "Публикации на автори от ИУ" | Студия
Устойчивото развитие на строителните предприятия и модели за неговата оценка
(2016)
Росен Николаев; Катя Антонова; Виктория Станчева

Чети онлайн

B 73982
Каталог "Книги" | Сборник с доклади
Информационната грамотност - модели за обучение и добри практики
Сборник с научни доклади и съобщения от Научен семинар с междуар. участие, 18 - 19 окт. 2012 г., Унив. библ. на Икон. унив., гр. Варна (2012)
Таня Тодорова

Чети онлайн

C 7020
Каталог "Книги" | Сборник с доклади
Териториален брандинг: параметри, структури, модели
Сборник с доклади от науч.-практ. сесия с междунар. участие (2012)
Юлия Узунова

Чети онлайн

B 71985
Каталог "Публикации на автори от ИУ" | Доклад
Маркетингови модели на потребителското поведение
(2008)
Виолета Ласкова

Чети онлайн

B 71294
B 73090
Каталог "Книги" | Книга
Урбанистика
Теории и модели за развитие на градовете. Устройство на територията (2010)
Константин Калинков

Чети онлайн

B 69731
Каталог "Книги" | Учебник
Урбанистика
Теории, модели, планове и показатели : [Учебник за студенти] (2004)
Константин Калинков

Чети онлайн

CDR 220
Каталог "Публикации на автори от ИУ" | Доклад
Туристическо профилиране на локална туристическа дестинация [Tourist Profiling of a Local Tourist Destination]
(2021)
Таня Дъбева Филипова; Георгина Луканова

Чети онлайн

ПС 1176
Каталог "Статии, стандарти, автореферати" | Статия
Влиянието на втория културен фактор на Хофстеде (индивидуализъм-колективизъм) върху потребителското поведение на съвременния френски турист
= The Influence of Hofstede's Second Cultural Factor Individualism-collectivism on the Comsumer Behavior of the Modern French Tourist (2014)
Христина Филипова
ПВ 2151
Каталог "Публикации на автори от ИУ" | Статия
Трансформация в моделите за управление на висшите училища в България - предизвикателства и възможности в дигиталната ера
[Transformation in the Management Models of Higher Education Institutions in Bulgaria - Challenges and Opportunities in The Digital Age] (2021)
Десислава Серафимова; Андрияна Андреева

Чети онлайн

ПС 1007
Каталог "Публикации на автори от ИУ" | Статия
Integration of the Processes of Strategic and Crisis Management in the Conditions of Crisis
(2021)
Tzveta Zafirova

Чети онлайн

У 1569
Каталог "Книги" | Монография
Глобални бранд интервенции. Концептуални основи, метрики, конфигурации
[Монография] (2020)
Бистра Василева

Чети онлайн

Каталог "Публикации на автори от ИУ" | Рецензия
За социалната и културната география: Коментар(и), (за)бележки, (по)грешки
Критичен отзив на монографичния труд на Ат. Дерменджиев. Социална и културна география. Анали(зи), контекст(и), (с)мисли. Велико Търново: Ивис, 2018. 400 с. (2020)
Вилиян Кръстев

Чети онлайн

У 1558
Каталог "Книги" | Учебник
Култура и цивилизация
[Учебник за студентите от ИУ - Варна] (2019)
Николета Михалева; Стоянка Георгиева

Чети онлайн