Къде желаете да търсите

Какво желаете да търсите

Търсене в

Подредба

Намерени са 31 резултата

Разширено търсене

Автор да съдържа Vladimir Zhechev
Каталог "Публикации на автори от ИУ" | Студия
Potential Effects of Instagram Usage on Conspicuous Consumption of Premium Luxurious Fashion Products among Bulgarians
(2024)
Vladimir Zhechev; Daniela Sekulova; Pavel Petrov
Каталог "Публикации на автори от ИУ" | Статия
A Dive Into the Marketing Trends of 2024: Insights to Unlocking Potential
[Електронен ресурс] (2024)
Vladimir Zhechev
Каталог "Публикации на автори от ИУ" | Доклад
Methodology for Studying Shifting Customer Engagement Behavior on Instagram
(2022)
Vladimir Zhechev; Anna Hristova; David Riha

Чети онлайн

Каталог "Публикации на автори от ИУ" | Доклад
Corporate Social Responsibility Perspectives in European Higher Education
(2021)
Vladimir Zhechev; Radka Nacheva; David Riha

Чети онлайн

Каталог "Публикации на автори от ИУ" | Студия
Could Happiness Be an Assessment Tool in Sustainable Tourism Management?
(2020)
Selvet Niyazieva; Vladimir Zhechev

Чети онлайн

Каталог "Публикации на автори от ИУ" | Статия
Personal Interaction Factors in Sales Process in Automotive Industry (Bulgarian case)
(2020)
Elena Rihova; et al.

Чети онлайн

Каталог "Публикации на автори от ИУ" | Статия
Ethical Branding - A Corporate Commitment or Compliance with Contemporary Trends
(2019)
Vladimir Zhechev; Denitsa Zhecheva

Чети онлайн

Каталог "Публикации на автори от ИУ" | Статия
Rethinking Integrated Marketing Communications - the Household Services Industry Perspective
(2019)
Vladimir Zhechev

Чети онлайн

Каталог "Публикации на автори от ИУ" | Статия
Brand Positioning of Domestic Services in Australia
(2018)
Vladimir Zhechev; Evgeni Stanimirov

Чети онлайн

Каталог "Публикации на автори от ИУ" | Статия
Measuring Brand Competitive Performance - a Focus on Ethical Brand Positioning
(2018)
Vladimir Zhechev

Чети онлайн

Каталог "Публикации на автори от ИУ" | Статия
Factors Shaping Attitudes towards Niche Luxury Cars Resulting from Brand Extensions
(2016)
Vladimir Zhechev; Evgeni Stanimirov

Чети онлайн

Каталог "Публикации на автори от ИУ" | Статия
Strategic Readiness for CRM Process Management: the Case of Business Service Companies in Bulgaria
(2016)
Evgeni Stanimirov; Vladimir Zhechev; Maria Stanimirova

Чети онлайн

ПВ 1123
Каталог "Публикации на автори от ИУ" | Статия
Image Effects Resulting from Brand Extensions of Niche Automobiles
(2016)
Vladimir Zhechev

Чети онлайн

Каталог "Публикации на автори от ИУ" | Монография
Integrated Marketing Communications of Hotel Chains
(2016)
Vladimir Zhechev
B 74452
Каталог "Книги" | Сборник с доклади
Маркетингови метаморфози и предизвикателства в дигиталната ера
Юбилеен сборник : 15 г. катедра "Маркетинг", юни 2013 (2013)
Лина Атанасова
Каталог "Публикации на автори от ИУ" | Статия
The Impact of Brand Extensions on Brand Image Dilution Related to Nichemanship: An Example from Porsche in Bulgaria
(2013)
Vladimir Zhechev; Evgeni Stanimirov
Каталог "Публикации на автори от ИУ" | Доклад
Loyalty Programs - Specifics, Types, and Benefits for Market Players
(2013)
Vladimir Zhechev; Evgeni Stanimirov
Каталог "Публикации на автори от ИУ" | Доклад
Perspectives for the Development of Bio Products Market in Bulgaria
Marketing Aspects (2013)
Svilen Ivanov; Vladimir Zhechev
Каталог "Публикации на автори от ИУ" | Статия
The Impact of Organizational Flexibility and Employee Commitment on Customer Satisfaction
(2012)
Evgeni Stanimirov; Vladimir Zhechev