Къде желаете да търсите

Какво желаете да търсите

Търсене в

Подредба

Намерени са 576 резултата
ПВ 2268
Каталог "Статии, стандарти, автореферати" | Списание
Customer Experience Management
How to Use Exceptional Service to Create an Addictive Customer Experience = Управление представлениями потребителей о компании. Иссключительно высокое качество услуг способствует возникновению привязанности потребителей к компании (2001)
Chris Daffy
ПС 1007
Каталог "Публикации на автори от ИУ" | Статия
Customer Experience with Tourist Brands - New Challenges After Pandemia
(2020)
Todor Dyankov

Чети онлайн

Каталог "Публикации на автори от ИУ" | Статия
Customer Experience Aspects of Gen Z in Tourism Travels
(2023)
Todor Dyankov
B 77035
Каталог "Публикации на автори от ИУ" | Доклад
Customer Engagement : a New Framework for Customer Management
(2019)
Darina Pavlova

Чети онлайн

Каталог "Публикации на автори от ИУ" | Статия
Customer Equity Management through Customer Engagement: A Critical Review
(2018)
Darina Pavlova

Чети онлайн

ПС 1154
Каталог "Статии, стандарти, автореферати" | Списание
Affect versus Cognition in the Chain from Perceived Quality to Customer Loyalty
The Roles of Product Beliefs and Experience (2014)
Bjorn Frank; et al.
ПВ 2443
Каталог "Публикации на автори от ИУ" | Статия
Customer’s Perception Assessment of Tech-Related Innovations in Tourism
(2018)
Velina Kazandzhieva; Hristina Filipova

Чети онлайн

ПВ 2443
Каталог "Публикации на автори от ИУ" | Статия
Customer Relationship Management in the Field of Business Services
(2017)
Evgeni Stanimirov

Чети онлайн

Каталог "Публикации на автори от ИУ" | Доклад
Methodology for Studying Shifting Customer Engagement Behavior on Instagram
(2022)
Vladimir Zhechev; Anna Hristova; David Riha

Чети онлайн

ПС 1007
Каталог "Публикации на автори от ИУ" | Статия
Consumer Experience and its Rethinking in the Digital World
(2022)
Violeta Peteva Laskova

Чети онлайн

Каталог "Публикации на автори от ИУ" | Доклад
A Comparative Analysis of User Experience of the Microsoft Teams, Google Meet and Moodle E-Learning Platforms
(2022)
Zdenko Dezelak; et al.

Чети онлайн

Каталог "Публикации на автори от ИУ" | Доклад
Protecting the E-Customer: Legal Awareness and Consumer Behaviour of Bulgarian Youngsters
(2018)
Vanya Kraleva; Ivayla Dimitrova

Чети онлайн

Каталог "Публикации на автори от ИУ" | Статия
How Intercultural Communication Competence Can Facilitate Relations and Enhance Customer Satisfaction in the Tourism Business
(2017)
Svetla Nedeva

Чети онлайн

Каталог "Публикации на автори от ИУ" | Статия
Agile Marketing Strategies: How to Transform the Customer-Brand Dynamics in Services
(2017)
Bistra Vassileva

Чети онлайн

Каталог "Публикации на автори от ИУ" | Статия
Loyalty programs in the function of customer relationship strategy
(2017)
Radenko Maric; Vanya Kraleva

Чети онлайн

B 76310
Каталог "Статии, стандарти, автореферати" | Доклад
Предизвикателства в разбирането за стойността на клиента в маркетинга на взаимоотношенията
(2017)
Виктория Димитрова

Чети онлайн

B 76310
Каталог "Публикации на автори от ИУ" | Доклад
Good Communication Versus Failures of Companies in the Field of Services
(2017)
Boryana Grancharova-Serbezova

Чети онлайн

B 76310
Каталог "Публикации на автори от ИУ" | Доклад
Arts Marketing: New Directions in Theory and Practice
(2017)
Nevena Dobreva

Чети онлайн