Къде желаете да търсите

Какво желаете да търсите

Търсене в

Подредба

Намерени са 1783 резултата
Каталог "Публикации на автори от ИУ" | Статия
Factors Shaping Attitudes towards Niche Luxury Cars Resulting from Brand Extensions
(2016)
Vladimir Zhechev; Evgeni Stanimirov

Чети онлайн

CDR 163
Каталог "Книги" | Сборник с доклади
Economy and Politics in the Post-crisis World
Proceedings of International Conference Dedicated to the 25th Anniversary of the Speciality International Economic Relations Held at University of Economics - Varna, 16-17 October 2015 (2015)

Чети онлайн

EK 38
Каталог "Книги" | Сборник с доклади
Постсоветское пространство - территория инноваций
VIII Международной научно-практической конференции [29 - 30 ноября 2024 г., Моск. регион. социально-экономический институт] : Доклады и сообщения (2024)
Б.К. Тебиева

Чети онлайн

EK 34
Каталог "Книги" | Сборник с доклади
Current Trends and Challenges for Forest-Based Sector: Carbon Neutrality and Bioeconomy
16th International Scientific Conference WoodEMA 2023, June 14th-16th, Prague, Czech Republic : Proceedings : [Електронен ресурс] (2023)

Чети онлайн

B 78265
Каталог "Книги" | Монография
Устойчиво потребление в градска среда - регионални различия
[Монографично изследване] (2023)
Мария Кехайова-Стойчева

Чети онлайн

Каталог "Публикации на автори от ИУ" | Доклад
The Role of the Influencers for the Development of Cultural and Heritage Tourism
(2023)
Galina Ilieva

Чети онлайн

ПВ 2017
Каталог "Публикации на автори от ИУ" | Студия
Development of a Human-Centric Model for Assessment of Smart and Sustainable Tourism Destination
(2023)
Genka Rafailova; Zlatka Todorova-Hamdan; Hristina Filipova

Чети онлайн

EK 33
Каталог "Книги" | Сборник с доклади
Crisis Management and Safety Foresight in Forest-Based Sector and Smes Operating in the Global Environment
15th International Scientific Conference WoodEMA 2022, June 8-10 2022, Trnava : Proceedings : [Електронен ресурс] (2022)

Чети онлайн

Каталог "Публикации на автори от ИУ" | Доклад
Methodology for Studying Shifting Customer Engagement Behavior on Instagram
(2022)
Vladimir Zhechev; Anna Hristova; David Riha

Чети онлайн

ПС 1007
Каталог "Публикации на автори от ИУ" | Статия
Opportunities for the Development of Regional History Museums in Bulgaria (Following the Example of Nordland Museum, Norway)
(2022)
Genka Rafailova; Todor Dyankov; Krassimira Yancheva

Чети онлайн

ПВ 2017
Каталог "Публикации на автори от ИУ" | Студия
Life Insurance Penetration Drivers in Bulgaria
[Студия] (2022)
Yulia Hristova

Чети онлайн

ПС 1007
Каталог "Публикации на автори от ИУ" | Статия
Artificial Intelligence - a Key Success Factor for Wealth Management Industry
(2022)
Plamen Dzhaparov

Чети онлайн

ПВ 2017
Каталог "Публикации на автори от ИУ" | Студия
Study of the Specific Covid-19 Pandemic Effects on the Bulgarian Tourism Labour Market
[Студия] (2022)
Krassimira Yancheva; Elena Ilieva

Чети онлайн

ПВ 1123
Каталог "Публикации на автори от ИУ" | Статия
Капиталовият пазар като алтернатива за личните инвестиции
(2022)
Йордан Йорданов

Чети онлайн

B 77720 (2)
Каталог "Книги" | Сборник с доклади
Устойчиво развитие и социално-икономическа кохезия през XXI век - тенденции и предизвикателства
Международна научно-практическа конференция, Свищов, 8-9 ноември 2021 г. : Посветена на 85 години от създаването на Стопанска академия "Димитър А. Ценов" : Сборник с доклади : Т. 2 (2021)
Т. 2

Чети онлайн

CDR 254
Каталог "Книги" | Монография
Убеждаваща комуникация и комуникационен мениджмънт
[Монография] (2021)
Калин Калинов

Чети онлайн

Каталог "Публикации на автори от ИУ" | Студия
Analyzing the Advertising Content through Qualitative Methods
[Студия] : [Електронен ресурс] (2021)
Svilen Ivanov

Чети онлайн

B 77720 (1)
Каталог "Книги" | Сборник с доклади
Устойчиво развитие и социално-икономическа кохезия през XXI век - тенденции и предизвикателства
Международна научно-практическа конференция, Свищов, 8-9 ноември 2021 г. : Посветена на 85 години от създаването на Стопанска академия "Димитър А. Ценов" : Сборник с доклади : Т. 1 (2021)
Т. 1

Чети онлайн