Къде желаете да търсите

Какво желаете да търсите

Търсене в

Подредба

Намерени са 490 резултата
Каталог "Публикации на автори от ИУ" | Статия
Assessment of Communication Effects: Cultural Events in Varna, Bulgaria
(2017)
Plamena Palamarova

Чети онлайн

Каталог "Публикации на автори от ИУ" | Доклад
Green Factors for Success of the Cultural Events in Bulgaria
(2015)
Vesselina Dimitrova; et al.

Чети онлайн

Каталог "Публикации на автори от ИУ" | Доклад
Environmental Management for Cultural Events: Case Study from Apuglia Region Italy
(2010)
Giovanni Lagioia; Teodoro Gallucci; Vesselina Dimitrova
B 76835
Каталог "Публикации на автори от ИУ" | Доклад
Cultural Event Marketing
(2018)
Svetla Rakadziyska; Krassimira Yancheva
ПС 1007
Каталог "Публикации на автори от ИУ" | Статия
After Pandemic Cultural Institutions' Management in the Context of Culture-Development Relation - the Case of Bulgarian Folklore Ensemble
(2021)
Silvia Dimitrova; Svetoslav Stoychev

Чети онлайн

ПС 1007
Каталог "Публикации на автори от ИУ" | Статия
Possible Cultural Tourism Routes on the Silk Road in Bulgaria
(2021)
Todor Dyankov; Krassimira Yancheva

Чети онлайн

B 77376(2)
Каталог "Публикации на автори от ИУ" | Доклад
Attitudes for Certification on the Cultural Route "Along the Silk Road" in Bulgaria
(2020)
Stoyan Marinov; Krassimira Yancheva; Todor Dyankov

Чети онлайн

Каталог "Публикации на автори от ИУ" | Доклад
Possibilities for Preservation and Use of the Immovable Cultural Heritage of the City of Varna
(2023)
Milena Ivanova

Чети онлайн

B 76573 (1)
Каталог "Публикации на автори от ИУ" | Доклад
Мега събитията и тяхното въздействие върху градовете = Mega events and their impact on cities
(2018)
Силвия Димитрова

Чети онлайн

ПС 1053
Каталог "Публикации на автори от ИУ" | Статия
How Intercultural Communication Competence Can Facilitate Relations and Enhance Customer Satisfaction in the Tourism Business
(2017)
Svetla Nedeva

Чети онлайн

ПС 1007
Каталог "Публикации на автори от ИУ" | Статия
Маркетингов подход за усъвършенстване на портфолиото на международен фолклорен фестивал „Варненско лято” като културно-туристически продукт
[Marketing Approach for Improvement the Portfolio of the International Folklore Festival “Varna Summer” as a Cultural Tourist Product] (2018)
Светла Ракаджийска; Красимира Янчева

Чети онлайн

B 76454
Каталог "Книги" | Книга
Navigating Global Business
A Cultural Compass (2017)
Simcha Ronen; Oded Shenkar

Чети онлайн

ПС 941
Каталог "Публикации на автори от ИУ" | Статия
Някои предизвикателства пред организацията на устойчиви културни събития
(2020)
Веселина Димитрова

Чети онлайн

У 1321
Каталог "Книги" | Учебно пособие
A Tour of Bulgaria
A Handbook in Guiding : P. 1 - 2 : [For Students at the College of Tourism - UE - Varna] (2012)
P. 2
Svetla Nedeva; Bisser Popov; Krassimira Trifonova

Чети онлайн

Каталог "Публикации на автори от ИУ" | Статия
Revitalization as an Action in Space - Case Study of Large Cities in Poland and Bulgaria
(2022)
Malgorzata Krajewska; et al.

Чети онлайн

C 7699
Каталог "Книги" | Сборник с доклади
Туризъм и свързаност
Сборник с доклади от юбилейна научна конференция с международно участие по случай 55 години от създаването на специалност Туризъм, 30 - 31 октомври 2020 г., Варна, България (2020)

Чети онлайн

C 7003
Каталог "Книги" | Книга
European Research Socio-economic Sciences and Humanities
List of Projects 2007 - 2010 : Seventh Research Framework Programme (2010)

Чети онлайн