Къде желаете да търсите

Какво желаете да търсите

Търсене в

Подредба

Намерени са 722 резултата
B 78029
Каталог "Публикации на автори от ИУ" | Доклад
Marketing Approach to the Formation of Portfolio of Cultural Tourist Products
(2015)
Svetla Rakadzhiyska; Christina Filipova
B 76697
Каталог "Книги" | Книга
Cultural Due Diligence in Hospitality Ventures
A Methodological Approach for Joint Ventures of Local Communities and Companies (2017)
Nicole Hausler
ПС 1007
Каталог "Публикации на автори от ИУ" | Статия
After Pandemic Cultural Institutions' Management in the Context of Culture-Development Relation - the Case of Bulgarian Folklore Ensemble
(2021)
Silvia Dimitrova; Svetoslav Stoychev

Чети онлайн

Каталог "Публикации на автори от ИУ" | Доклад
Possibilities for Preservation and Use of the Immovable Cultural Heritage of the City of Varna
(2023)
Milena Ivanova

Чети онлайн

Каталог "Публикации на автори от ИУ" | Статия
Conservation Agriculture: Innovative Approach for Development of Farms in North Eastern Bulgaria
(2020)
Radka Ivanova; Radmil Nikolov

Чети онлайн

B 76835
Каталог "Публикации на автори от ИУ" | Доклад
An Integrated Approach to Intercultural Communication in the Education of Tourism Professionals
(2018)
Ginka Dimitrova; Svetla Nedeva

Чети онлайн

CDR 205
Каталог "Публикации на автори от ИУ" | Доклад
An Integrating Approach for Studying Tourist Destination Competitiveness in Higher Education
(2017)
Todor Dyankov; Viliyan Krastev

Чети онлайн

Каталог "Публикации на автори от ИУ" | Статия
Assessment of Communication Effects: Cultural Events in Varna, Bulgaria
(2017)
Plamena Palamarova

Чети онлайн

CDR 205
Каталог "Публикации на автори от ИУ" | Доклад
About the Need for a New Conceptual Approach in Economic Education
(2017)
Teodorina Turlakova

Чети онлайн

Каталог "Публикации на автори от ИУ" | Доклад
Students' Adaptation during Educational Mobility: Socio-Cultural Challenges
(2016)
Petya Dankova; Petar Petrov

Чети онлайн

Каталог "Публикации на автори от ИУ" | Доклад
Green Factors for Success of the Cultural Events in Bulgaria
(2015)
Vesselina Dimitrova; et al.

Чети онлайн

B 78030
Каталог "Публикации на автори от ИУ" | Доклад
Marketing Approach for Development of Cross-Border Routes for Wine and Cultural Tourism in South Bulgaria and Nort Greece
(2014)
Genka Rafailova
ПВ 2224
Каталог "Статии, стандарти, автореферати" | Списание
Transformational Leadership in India
Developing and Validating a New Scale Using Grounded Theory Approach (2007)
Niti Singh
B 76454
Каталог "Книги" | Книга
Navigating Global Business
A Cultural Compass (2017)
Simcha Ronen; Oded Shenkar

Чети онлайн

ПС 1007
Каталог "Публикации на автори от ИУ" | Статия
Маркетингов подход за усъвършенстване на портфолиото на международен фолклорен фестивал „Варненско лято” като културно-туристически продукт
[Marketing Approach for Improvement the Portfolio of the International Folklore Festival “Varna Summer” as a Cultural Tourist Product] (2018)
Светла Ракаджийска; Красимира Янчева

Чети онлайн

Каталог "Публикации на автори от ИУ" | Доклад
Методологический подход к кросс-культурному исследованию экономического поведения потребителей в проблемном поле устойчивого развития
[A Methodological Approach to Cross-cultural Research of the Economic Behavior of Consumers in the Problem Field of Sustainable Development] (2020)
Г. Тимохина
B 70249
Каталог "Книги" | Учебно пособие
English for International Negotiations
A Cross-Cultural Case Study Approach : [Student's Book] (2004)
Drew Rodgers
ПВ 2217
Каталог "Статии, стандарти, автореферати" | Статия
The technology of development of communicative culture of elementary school teachers
(2022)
Mariia Oliiar; et al.
ПВ 404
Каталог "Публикации на автори от ИУ" | Статия
Развитие на нисковъглероден туризъм в Пулия: проучване на проект I. Archeo.S = Developing Low-Carbon Tourism in Puglia: Case Study of I. Archeo.S Project
(2019)
Веселина Димитрова; Георги Маринов Георгиев; Лино Маносперта

Чети онлайн