Къде желаете да търсите

Какво желаете да търсите

Търсене в

Подредба

Намерени са 737 резултата
У 948(4)
Каталог "Публикации на автори от ИУ" | Доклад
Теория и практика на изследване на конкурентоспособността на туристическата дестинация
(2002)
Стоян Маринов
B 70445
Каталог "Публикации на автори от ИУ" | Монография
Маркетингово управление на конкурентоспособността на туристическа дестинация
(2006)
Стоян Маринов
B 71003
Каталог "Публикации на автори от ИУ" | Статия
Националното конкурентно предимство на България като туристичека дестинация
(2006)
Стоян Маринов
У 1046
Каталог "Публикации на автори от ИУ" | Монография
Препозициониране на туристическа дестинация България
[Монография] (2005)
Светла Ракаджийска
Дч 338.48/Д99
Каталог "Публикации на автори от ИУ" | Дисертация
Ценова конкурентоспособност на България, като морска туристическа дестинация
Автореферат на дисертация за присъждане на образователна и научна степен "доктор" (2005)
Тодор Дянков
Каталог "Публикации на автори от ИУ" | Доклад
Възможности за развитие на Варна като водеща туристическа дестинация
(2011)
Марин Нешков
Каталог "Публикации на автори от ИУ" | Доклад
Ролята на природните паркове за устойчивото развитие на туристическата дестинация
(2003)
Генка Рафаилова
АРеф 146/Р39
Каталог "Статии, стандарти, автореферати" | Книга
Концепция за устойчиво развитие на туристическата дестинация / на примера на община Варна /
Автореферат на дисертационен труд за присъждане на образователна и научна степен "доктор" по научна специалност: 05.02.18 - Икономика и управление (по отрасли) (2008)
Генка Рафаилова
B 77823
Каталог "Публикации на автори от ИУ" | Доклад
Приложение на информационните и комуникационните технологии в туризма
(2021)
Златка Тодорова-Хамдан; Антонио Хаджиколев
B 77376(2)
Каталог "Публикации на автори от ИУ" | Доклад
Влияние на евроинтеграцията върху развитието на туризма в България
(2020)
Светла Ракаджийска
ПС 1007
Каталог "Публикации на автори от ИУ" | Статия
Маркетингов подход за усъвършенстване на портфолиото на международен фолклорен фестивал „Варненско лято” като културно-туристически продукт
[Marketing Approach for Improvement the Portfolio of the International Folklore Festival “Varna Summer” as a Cultural Tourist Product] (2018)
Светла Ракаджийска; Красимира Янчева

Чети онлайн

C 7699
Каталог "Публикации на автори от ИУ" | Доклад
Silc Road Local Cultutre - трансгранични проектни измерения = Silc Road Local Cultutre - cross-border project dimensions
(2020)
Стоян Маринов; Тодор Дянков; Красимира Янчева

Чети онлайн

ПС 1007
Каталог "Публикации на автори от ИУ" | Статия
Семантичната дивергентност в съвременните реклами на българските туристически агенции
(2018)
Тодор Дянков; Юлияна Тодорова

Чети онлайн

ПС 1007
Каталог "Статии, стандарти, автореферати" | Статия
Развитието на културния туризъм в България - трамплин за повишаване привлекателността на дестинацията
(2018)
Любомира Тодорова
B 75055
Каталог "Публикации на автори от ИУ" | Доклад
Електронни информационни средства за маркетинг на българския туристически продукт
(2014)
Виктория Евтимова

Чети онлайн

ПВ 875
Каталог "Публикации на автори от ИУ" | Студия
Повишаване на фирмената конкурентоспособност чрез управление на разходите по дейности
(2006)
Десислава Серафимова

Чети онлайн

ПВ 875
Каталог "Публикации на автори от ИУ" | Студия
Доходно неравенство и институции [Income Inequality and Institutions]
(2022)
Калин Господинов

Чети онлайн