Къде желаете да търсите

Какво желаете да търсите

Търсене в

Подредба

Намерени са 869 резултата
Дч 659/Х15
Каталог "Публикации на автори от ИУ" | Дисертация
Формиране на потребителски възприятия за качество чрез уебсайтовете на индустриалните фирми в България
Дисертация за присъждане на образователна и научна степен "доктор" по научна специт 05.02.18 "Икономика на индустрията" (2012)
Стоян Хадживеличков

Чети онлайн

Дч 65/Г21
Каталог "Публикации на автори от ИУ" | Дисертация
Информационни потребности при вземане на управленски решения в специализираната извънболнична медицинска помощ : На примера на медицинските и диагностично-консултативни центрове
Дисертация за присъждане на образователна и научна степен "доктор" (2012)
Петя Ганушева

Чети онлайн

C 6911
Каталог "Книги" | Учебно пособие
Маркетинг
Практическо ръководство (2012)
Бистра Василева
B 73464
Каталог "Книги" | Книга
Директен маркетинг
Концепции и творчески решения (2011)
Красимир Маринов

Чети онлайн

B 73621
Каталог "Книги" | Монография
Холистичният маркетинг като интегратор на бизнес мрежи
[Моногр.] (2011)
Никола Янков

Чети онлайн

B 74650
Каталог "Книги" | Сборник с доклади
Консолидираното обучение по маркетинг
Сборник с доклади от научен семинар на кат. "Маркетинг", 01 юли 2011 г. (2011)
Марин Нешков

Чети онлайн

B 73563
Каталог "Книги" | Учебник
Дистрибуционна политика
[Учебник за студентите на НБУ] (2011)
Надежда Димова

Чети онлайн

Дч
Каталог "Публикации на автори от ИУ" | Дисертация
Влияние на електронната търговия върху посредническата дейност на пътническите агенции в Р България
Дисертация за присъждане на образователна и научна степен "доктор" по научна специалност: 05.02.18 "Икономика и управление" (Туризъм) (2011)
Велина Казанджиева

Чети онлайн

B 73537
Каталог "Публикации на автори от ИУ"
Маркетинг в хотелиерството
[Учебник за студентите във Висше училище Международен колеж - Албена, гр. Добрич] (2011)
Станислав Иванов; Владимир Жечев

Чети онлайн

B 73262
Каталог "Книги" | Книга
Биология на купуването
Основи на невромаркетинга (2011)
Мартин Линдстрьом

Чети онлайн

У 1212
Каталог "Книги" | Монография
Маркетингово лидерство, метрика, бенчпрактики
(2010)
Юлия Узунова; Данчо Данчев; Бистра Василева

Чети онлайн

B 73100
Каталог "Книги" | Учебно пособие
Маркетинг
Уч. пособие (2010)
Елена Георгиева; Мария Кехайова-Стойчева

Чети онлайн

B 72808
Каталог "Книги" | Учебник
Стратегически маркетинг
Политики и стратегии : [Учебник за студентите на УНСС] (2010)
Стефан Христов

Чети онлайн

У 1223
Каталог "Книги" | Учебник
Управление на взаимоотношенията с клиентите
Концептуални основи : [Учебник за студентите на ИУ - Варна] (2010)
Евгени Станимиров

Чети онлайн

B 73162
Каталог "Книги" | Монография
Маркетинг на туристическата дестинация в контекста на устойчивото развитие на туризма
Същност и прил. за конкретна турист. дестинация : Монография (2010)
Генка Рафаилова

Чети онлайн

У 1215
Каталог "Книги"
Управление на иновациите
[Учебник за студентите на ИУ - Варна] (2010)
Тодор Ненов

Чети онлайн

B 73404
Каталог "Книги" | Сборник с доклади
Глобални, национални и корпоративни процеси и политики през посткризисния период
Очаквания, предизвикателства, решения в застраховането и осигуряването : Девета нац. конф., Свищов, 7 - 8 окт. 2010 г. : Сб. с докл. и презентации (2010)
Нено Павлов

Чети онлайн

У 1219
Каталог "Книги"
Управление на инвестиционния процес
Ръководство (2010)
Иван Желев Иванов

Чети онлайн

ПВ 877
Каталог "Статии, стандарти, автореферати" | Списание
Маркетинг в системе управления интегрированными корпоративными структурами
(2010)
Ю. Винслав