Къде желаете да търсите

Какво желаете да търсите

Търсене в

Подредба

Намерени са 765 резултата
Каталог "Публикации на автори от ИУ" | Статия
Ethical Branding - A Corporate Commitment or Compliance with Contemporary Trends
(2019)
Vladimir Zhechev; Denitsa Zhecheva

Чети онлайн

Каталог "Публикации на автори от ИУ" | Доклад
Understanding Voluntary Simplifiers in Bulgaria
(2017)
Vanya Kraleva

Чети онлайн

Каталог "Статии, стандарти, автореферати" | Доклад
Cultural Heritage Entrepreneurship: Key Factors for Regional Success
(2023)
Hristina Nedialkova; Ruslan Martinov

Чети онлайн

Каталог "Публикации на автори от ИУ" | Доклад
Clustering of Customer Attitudes Towards Eco-Innovations - Evidence from Bulgaria
(2023)
Georgi Marinov Georgiev; et al.

Чети онлайн

Каталог "Публикации на автори от ИУ" | Доклад
Perceptions of Organic and Biodynamic Wines in Different Generations - Evidence from Bulgaria
(2021)
Vesselina Dimitrova; Petyo Boshnakov; Georgi Marinov Georgiev

Чети онлайн

Каталог "Публикации на автори от ИУ" | Статия
Analysis of Wine Tourism Development: Tendencies and Perspectives in Varna Region
(2019)
Maria Veleva; Denka Zlateva

Чети онлайн

Каталог "Публикации на автори от ИУ" | Доклад
Wine Clusters in the Perceptions of Bulgarian Residents
(2019)
Petyo Boshnakov; Georgi Marinov Georgiev; Irina Kancheva

Чети онлайн

Каталог "Публикации на автори от ИУ" | Доклад
Conceptual Model of Decision Making Information Used by Managers in Bulgarian Non-hospital Medical Organizations
(2019)
Petya Angelova

Чети онлайн

C7876
Каталог "Публикации на автори от ИУ" | Доклад
Target Segments of the Natural Park “Strandja” as Destination for Ecotourism
(2018)
Stoyan Marinov

Чети онлайн

Каталог "Публикации на автори от ИУ" | Доклад
CSR Disclosure in Large Bulgarian Companies
(2017)
Desislava Serafimova

Чети онлайн

Каталог "Публикации на автори от ИУ" | Статия
Assessment of Communication Effects: Cultural Events in Varna, Bulgaria
(2017)
Plamena Palamarova

Чети онлайн

Каталог "Публикации на автори от ИУ" | Статия
Comparative Advantages Related to a Municipality - the Experts View
(2017)
Yana Balashova-Kostadinova

Чети онлайн

B 76310
Каталог "Статии, стандарти, автореферати" | Доклад
Предизвикателства в разбирането за стойността на клиента в маркетинга на взаимоотношенията
(2017)
Виктория Димитрова

Чети онлайн

Каталог "Публикации на автори от ИУ" | Доклад
Green Factors for Success of the Cultural Events in Bulgaria
(2015)
Vesselina Dimitrova; et al.

Чети онлайн

Каталог "Публикации на автори от ИУ" | Статия
Комасацията като инструмент за интегрирано развитие на селските райони
(2009)
Мария Станимирова

Чети онлайн

ПС 1007
Каталог "Публикации на автори от ИУ" | Статия
Маркетингов подход за усъвършенстване на портфолиото на международен фолклорен фестивал „Варненско лято” като културно-туристически продукт
[Marketing Approach for Improvement the Portfolio of the International Folklore Festival “Varna Summer” as a Cultural Tourist Product] (2018)
Светла Ракаджийска; Красимира Янчева

Чети онлайн