Къде желаете да търсите

Какво желаете да търсите

Търсене в

Подредба

Намерени са 362 резултата
Каталог "Публикации на автори от ИУ" | Статия
Competitiveness of Varna Municipality as a Tourist Destination in Terms of the Local Tourism Business
[Електронен ресурс] (2014)
Stoyan Marinov
B 77190
Каталог "Публикации на автори от ИУ" | Доклад
Marketing of the Balkans as a Tourist Destination for Cultural Tourism
(2011)
Stoyan Marinov
B 64263
Каталог "Книги" | Книга
Tourist Destination Management
Issues, Analysis and Policies (1995)
Eric Laws
ПС 1007
Каталог "Публикации на автори от ИУ" | Статия
Tourist Tax as a Source of Income
(2021)
Yana Doneva

Чети онлайн

C 7571
Каталог "Статии, стандарти, автореферати" | Доклад
Tourist Demand Characteristics of the French Outbound Market Towards the Destination of Bulgaria
(2017)
Hristina Filipova
ПВ 2017
Каталог "Публикации на автори от ИУ" | Студия
Development of a Human-Centric Model for Assessment of Smart and Sustainable Tourism Destination
(2023)
Genka Rafailova; Zlatka Todorova-Hamdan; Hristina Filipova

Чети онлайн

ПС 1007
Каталог "Публикации на автори от ИУ" | Статия
Attitudes of Future Professionals in Tourism to Change the Image of Destination Bulgaria
(2022)
Todor Dyankov

Чети онлайн

ПС 1007
Каталог "Публикации на автори от ИУ" | Статия
Comparative Market Characteristics of the Municipality of Varna and the Municipality of Nessebar as Tourist Destinations
(2022)
Stoyan Marinov

Чети онлайн

ПВ 2386
Каталог "Статии, стандарти, автореферати" | Списание
Tourist territorialisation and geographies of opportunity at the edges of mass destination
(2017)
Robin Biddulph
ПС 1007
Каталог "Публикации на автори от ИУ" | Статия
Position of Destination Bulgaria in a World-Range-List of Tourist Destinations Competitiveness and Possibilities for Positive Change
(2023)
Светла Ракаджийска
ПС 1007
Каталог "Публикации на автори от ИУ" | Статия
Opportunities for Development of Varna as a Smart Tourism Destination (Based on an Expert Survey among Representatives of the Tourism Industry in Varna)
(2022)
Genka Rafailova; Zlatka Todorova-Hamdan; Hristina Filipova

Чети онлайн

Каталог "Публикации на автори от ИУ" | Статия
Продуктът в маркетинговия микс на туристическата дестинация [The Product in the Marketing Mix of the Tourism Destination]
[Eлектронен ресурс] (2022)
Стоян Маринов

Чети онлайн

ПВ 2017
Каталог "Публикации на автори от ИУ" | Студия
Enhancing the Competitiveness of Destination Bulgaria through Digital Transformation in Tourism
(2021)
Velina Kazandzhieva

Чети онлайн

ПС 1007
Каталог "Публикации на автори от ИУ" | Статия
Customer Experience with Tourist Brands - New Challenges After Pandemia
(2020)
Todor Dyankov

Чети онлайн

ПВ 881
Каталог "Статии, стандарти, автореферати" | Статия
Enhancement of Competitiveness of the Product in the Tourist Business by Health Tourism Marketing Management
(2018)
Mariana Ianeva; et al.

Чети онлайн

Каталог "Публикации на автори от ИУ" | Доклад
Marketing Varna Region as Destination for Cultural Tourism
(2018)
Stoyan Marinov; Galina Ilieva
ПС 1007
Каталог "Публикации на автори от ИУ" | Статия
Assessment of Domestic and Outbound Tourism in Bulgaria - 2022 Tourist Season
(2022)
Velina Kazandzhieva

Чети онлайн