Къде желаете да търсите

Какво желаете да търсите

Търсене в

Подредба

Намерени са 1905 резултата
B 77376(1)
Каталог "Статии, стандарти, автореферати" | Доклад
Ресторантският бизнес в условията на Lockdown = The Restaurant Business in the Conditions of Lockdown
(2020)
Айтен Саидова-Георгиева

Чети онлайн

B 77361
Каталог "Публикации на автори от ИУ" | Доклад
Защита на потребителите при онлайн пазаруването = Consumer protection in online shopping
(2020)
Христо Милев; Миглена Душкова Милева

Чети онлайн

ПС 941
Каталог "Публикации на автори от ИУ" | Статия
Някои предизвикателства пред организацията на устойчиви културни събития
(2020)
Веселина Димитрова

Чети онлайн

ПС 1125
Каталог "Статии, стандарти, автореферати" | Книга
Годишен доклад за състоянието и развитието на МСП в България
Специален доклад (2006)

Чети онлайн

B 76875
Каталог "Статии, стандарти, автореферати" | Доклад
Показатели за ефективност на търговските процеси = Key performance indicators of trade processes
(2018)
Бисер Кътев

Чети онлайн

B 76875
Каталог "Статии, стандарти, автореферати" | Доклад
Специфика на омниканалната търговия с луксозни стоки = The specificity of the omnichannel lixury retail
(2018)
Надежда Димова

Чети онлайн

Каталог "Публикации на автори от ИУ"
Мобилната интернет търговия като флуидна форма на търговски обмен
[Електронен ресурс] (2017)
Михал Стоянов; Десислава Гроздева

Чети онлайн

ПС 1007
ПС 946
Каталог "Статии, стандарти, автореферати" | Статия
4 стъпки към устойчиви вериги на доставки
(2023)
Ралица Русинова
ПС 1007
Каталог "Публикации на автори от ИУ" | Статия
Иновации чрез системи за управление на бизнес процеси = Innovations with Business Process Management System
(2016)
Надежда Филипова

Чети онлайн

B 72571
Каталог "Книги" | Сборник с доклади
Туризмът и устойчивото развитие на обществото
Междунар. науч.-практ. конф., посветена на 45 г. от създаването на Колеж по туризъм : Сб. докл. (2009)
Виолета Димитрова

Чети онлайн

Каталог "Публикации на автори от ИУ" | Статия
Допълнителните услуги в хотелиерството като средство за повишаване на удовлетвореността на клиентите
[Електронен ресурс] (2015)
Снежинка Кадиева-Панчева

Чети онлайн