Къде желаете да търсите

Какво желаете да търсите

Търсене в

Подредба

Намерени са 1722 резултата
ПВ 1123
Каталог "Публикации на автори от ИУ" | Статия
Проблемът „административно листване“
(2018)
Красимира Найденова

Чети онлайн

Дч 338.45:629.33/М25
Каталог "Статии, стандарти, автореферати" | Дисертация
Ефекти от вноса на преки чуждестранни инвестиции в производството на автомобилни компоненти върху българските предприятия
Автореферат на дисертация за присъждане на образователна и научна степен „доктор“ по професионално направление 3.8. Икономика, докторска програма „Индустриален бизнес“ (2018)
Мирослав Манев

Чети онлайн

ПС 1007
Каталог "Публикации на автори от ИУ" | Статия
Сертификация и качество на стоките = Certification and Quality of Goods
(2018)
Теменуга Стойкова

Чети онлайн

ПВ 875
Каталог "Публикации на автори от ИУ" | Студия
Нова реформа в административно-териториалното устройство на Република България - основа за прилагане на европейските принципи на регионализма
[Realization of a new Administrative and Territorial Planning of Republic of Bulgaria - Basis for Applying the European Principles of Regionalism] : [Студия] (2018)
Константин Калинков

Чети онлайн

B 76936
Каталог "Публикации на автори от ИУ" | Доклад
Динамика на жилищните цени и макроикономическите им ефекти - данни от България
(2018)
Христо Мавров

Чети онлайн

ПВ 2404
Каталог "Публикации на автори от ИУ" | Статия
Някои ефекти на българското не-членство в еврозоната
(2018)
Красимира Найденова

Чети онлайн

B 75999(3)
Каталог "Книги" | Сборник с доклади
Институциите и българското стопанско развитие през вековете
Известия на Центъра за стопанско-исторически изследвания : Том 3 (2018)
Т. 3 Институциите и българското стопанско развитие през вековете

Чети онлайн

ПВ 95
Каталог "Статии, стандарти, автореферати" | Студия
Връзките с обществеността и тяхното място в комуникационната политика на организацията
(2018)
Цанко Стефанов

Чети онлайн

B 76875
Каталог "Публикации на автори от ИУ" | Доклад
Омниканална търговия и омниканални потребители = Omnichannel Retailing and Omnichannel Consumers
(2018)
Данчо Данчев

Чети онлайн